İşlem Yapılıyor.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Akademik Bilgi Yönetim Sistemi
Orhan HANBAY
Yardımcı Doçent Doktor

Birim

  • Kâhta Meslek Yüksekokulu
  • Otel,Lokanta İkram Hiz.

İletişim

Sayfalar

Tüm Sayfalar

Bildiri

  • Hanbay, O. (2007): “Etkin öğrenme modelinin ikinci yabancı dil olarak Almancanın bilişsel öğrenilmesine etkisi”
    23-11-2007
    Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara
  • Hanbay, O. (2008): “İşbirliğine dayalı öğrenme modelinin ikinci yabancı dil olarak Almanca dersinde okuma ve yazma becerilerine etkisi“
    01-09-2008
    17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Sakarya

Bildiri (Uluslararası)

  • Hanbay, O. (2010): “İkinci yabancı dil olarak Almanca dersine yönelik kendi kendine öğrenme düzey ölçeği”
    03-11-2010
    10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Ankara
  • Hanbay, O.; Tekin, Y. (2010): “Strateji öğretiminin okuduğunu anlama yetisine etkisi ve yabancı dil dersindeki akdemik başarıya yansımaları”
    03-11-2010
    10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Ankara
  • Hanbay, O.(2011): “Etkin Öğrenme Modelinin Öğrencilerin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancaya Karşı Tutumlarına Etkisi"
    13-10-2011
    11. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya
  • Hanbay, O.; Tekin, Y.: “İilöğretim 4. ve 7. Sınıf Öğrencilerinde Okuma Hızı ile Derslerdeki Başarı Arasındaki İlişki”
    13-10-2011
    11. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya
  • Hanbay, O.(2012): "İLKÖĞRETİM 6. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNDE YABANCI DİL DERS YÖNTEMİ TERCİHİ"
    18-10-2012
    12. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Trakya Üniversitesi, Edirne
  • Hanbay, O.; Tekin, Y. (2013): “Çokdillilik Bağlamında 4. Sınıf Öğrencilerinin Birinci Yabancı Dil Öğrenmeye Karşı Tutumları”
    26-09-2013
    13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Kaftas Üniversitesi, Kars.
  • Hanbay, O. (2014) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Tercihleri
    25-04-2014
    2. ULEAD Annual Congress on Research in Education (25-27 Nisan) İzmir
  • Hanbay, O. ve Ukav, İ. (2015). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinde Genel Özyeterlik İnanç düzeyinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi.
    21-05-2015
    4th International Vocational Schools Symposium (UMYOS) Yalova, 1, 1590-1593.

Doktora Tezi

  • Hanbay, O. (2007): Etkin Öğrenme Modelinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Bilişsel, Edimsel ve Duyuşsal Öğrenilmesine Etkisi.
    [Hatalı Tarih]
    Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Bölümü Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalı

Kitap

Kongre/Sempozyum

  • Hanbay, O. ve Tekin Y. (2015) Teacher Survey on Reading Competence and Reading Competence Promotion in Turkish Primary Schools.
    18-05-2015
    17th Annual International Conference on Education Athens, Greece,
  • Hanbay, O. (2015). Çocuklara Yabancı Dil Ögretimi Uygulama ve Arastırma Merkezi Model Önerisi.
    22-05-2015
    2. Yüksekögretim Stratejileri ve Kurumsal Isbirligi Sempozyumu. Mersin
  • Hanbay O. (2015). İlkokullardaki Yabancı Dil Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri.
    28-05-2015
    7. ULUSLARARASI EGITIM ARASTIRMALARI KONGRESI"21. YÜZYILDA EGITIM POLITIKALARI: KANIT, ARASTIRMA, INOVASYON VE DEGERLER",

Makale

Makale (Uluslararası)

Yüksek Lisans Tezi

  • Hanbay, O. (2000): Almanca ve Türkçedeki Tamlamalarda Çeviri Güçlükleri ve Çözüm Önerileri
    [Hatalı Tarih]
    Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Bölümü Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalı
Oluşturulma11 Nisan 2013 15:09
Görüntülenme55