İşlem Yapılıyor.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Akademik Bilgi Yönetim Sistemi
Ruhan KARADAĞ
Doçent Doktor

Birim

  • Eğitim Fakültesi

İletişim

Akademik Çalışmalar

Bildiri (Uluslararası)

  • İlköğretim Çocuklarının Şiddet Algıları (I. Şiddet ve Okul: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler Sempozyumu Uluslararası Katılımlı) Ortak Bildiri İstanbul.
    28-03-2006
    İstanbul
  • Metaphors used by Pre-Service Teachers in Explaining Concepts with regard to the Teaching and Learning Process. 14th International Conference on Learning,
    26-06-2007
    University of Witwatersrand, South Africa
  • Karadağ, R. (2008). The Lecturers' Efficacy and Aims for Information Technology Use in Teacher Training Programs. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference Annual. (Poster). March 3-7,
    03-07-2008
    LAS VEGAS
  • Karadağ, R. (2008). Efficacy Perceptions of Pre-service Teachers in Primary School Teacher Training Program on Alternative Assessment. Australian Teacher Education Association (ATEA). 2008 Conference, 142-152. 8-11 July 2008, Novotel Twin Waters, Sunshine Coast, Queensland-Australia
    08-07-2008
    Queensland-AUSTRALIA
  • Teachers’ Perceptions and Practices Regarding Differentiated Instruction. The Asian Conference on Education: Local Problems, Global Solutions, 880-888
    24-01-2009
    Osaka, Japan,
  • Yaşar, Ş. & Karadağ, R. (2009). The Views of the Teacher and the Students Regarding to the Differentiated Instruction in Turkey. International Conference on Primary Education.
    25-11-2009
    Hong Kong
  • Teachers' Efficacy Perceptions About Individualized Instruction. 8th International Conference on New Directions in the Humanities. 8th International Conference on New Directions in the Humanities. University of California.
    29-06-2010
    UNIVERSITY OF CALIFORNIA-LOS ANGELES
  • Teacher Candidates’ Awareness State of Literacies. (ATEE) 36th Annual Conference of the Association for Teacher Education in Europe.
    24-08-2011
    LATVİJAS UNIVERSİTATE-RİGA
  • An Analysis of Primary School Pre-service Teachers’ Attitudes towards Cursive Handwriting.
    15-11-2013
    FIRENZE
  • Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Öğretimine Yönelik Hizmet İçi Eğitimlere İlişkin Görüşleri ve Hizmet İçi Eğitim Gereksinimleri. Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV.
    15-05-2014
    ANKARA-HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
  • Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okuma Becerilerine Yönelik Görüşleri ve Yeterlik Algıları. ERPA 2014 International Congresses on Education
    15-05-2014
    İSTANBUL
  • Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Yönelik Görüş Ve Gereksinimleri. 1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı İnsan ve Toplum Bilimleri IBAD – 2016, 19-22 Mayıs,
    19-05-2016
    MADRID-SPAIN
  • The Efects Of Flıpped Learnıng Approach on the Academic Achievement and Attıtudes of The Students: A Mixed Method Approach. 6th Internatıonal Conference on Educatıon 29 June 2017 – 01 July 2017
    29-06-2017
    University of Zagreb-Croatia
  • Sally Wai-Yan Wan & Ruhan KARADAĞ. (2017). Prospective Teachers’ Teaching Beliefs about Differentiated Instructıon in Hong Kong and Turkey. ISATT 2017. 18TH biennial Conference on Teachers and Teaching 3-7 July 2017
    03-07-2017
    University of Salamanca, Spain.

Çalıştay

  • Sınıf Öğretmenliği Doktora Programını Değerlendirme Çalıştayı
    09-07-2008
    ESKİŞEHİR

Kitap

  • Ruhan KARADAĞ & H. İbrahim Yurdakal. (2016). “Okuma Eğitimi”. İlk ve Ortaokullarda Türkçe Ögretimi 2015 Programına Uygun. (ed. Fatma Susar Kırmızı). Ankara: Anı Yayıncılık.
    01-01-2016
    Ankara: Anı Yayıncılık.
  • “Yazma Eğitimi”. İlk ve Ortaokullarda Türkçe Ögretimi 2015 Programına Uygun. (ed. Fatma Susar Kırmızı).
    01-01-2016
    Ankara: Anı Yayıncılık.
  • ”Bitişik Eğik Yazı ve Yapılandırmacılık” İlk Okuma Yazma Öğretimi. (Ed. Fatma Susar Kırmızı & Emre Ünal).
    01-01-2016
    Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Sally Wai-Yan Wan & Ruhan KARADAĞ. (2017). “Prospective Teachers’ Teaching Beliefs about Differentiated Instructıon in Hong Kong and Turkey”. Search and Research: Teacher Education for Contemporary. Ana Garcia Valcarcel, Francisco José GARCÍA PEÑALVO, Marta MARTÍN DEL POZO
    27-07-2017
    Ediciones Universidad de Salamanca,
  • "Cursive Handwriting Skills". The Skill Approach in Education: From Theory to Practice. (Ed. Firdevs Güneş & Yusuf Söylemez)
    01-01-2018
    Cambridge Scholars Publishing

Konferans

  • 49. Kütüphaneler Haftası Kutlama Programı- “Okullarda Okuma Alışkanlığı ve Okul Kütüphanelerinin İşlevi”
    25-03-2013
    Şehit Cem Özgül İlköğretim Okulu-ADIYAMAN
  • YOLCULUĞA HAZIR MIYIZ?: FARKLILAŞTIRMAYA YÖN VEREN ROLLER VE ETKİLİ UYGULAMALAR İÇİN YOL HARİTASI
    02-12-2017
    VIII. TEMEL EĞİTİM SEMPOZYUMU-DEĞERLENDİRMEYE DAYALI FARKLILAŞTIRMA-(TÖZOK-SAJEV ÖZEL KÜÇÜK PRENS OKULLARI)

Seminer

  • Karadag, R. (2005). “2005-2006 Öğretim Yılında Uygulanmaya Başlanacak Olan İlköğretim Programlarının Tanıtılması Semineri,”. Milli Eğitim Bakanlığı ve Anadolu Üniversitesi İşbirliği. 6-11 Şubat 2005, Eskişehir.
    06-02-2005
    ESKİŞEHİR
  • Edebiyat Öğretiminde Özel Öğretim Teknikleri, 28-29 Mayıs 2012.
    28-05-2012
    Adıyaman İl Milli Eğitim Müd.
  • Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Branşına Uyum Eğitimi Semineri.
    24-01-2013
    Adıyaman İl Milli Eğitim Müd.
  • Diksiyon ve Etkili İletişim Sertifika Programı-
    11-01-2014
    Adıyaman Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (ADYUSEM) Müdürlüğü (11.01.2014-09.02.2014).
  • Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğü-Aday Memurların Yetiştirilmesine İlişkin Hazırlayıcı Eğitim
    10-02-2014
    Adıyaman Üniversitesi (10.02.2014-11.03.2014)
  • Araştırmacı Öğretmen Modeli Semineri.
    18-08-2014
    (18 -22 Ağustos 2014). Yalova Esenköy Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
  • Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri Kursu
    31-07-2017
    İSTANBUL-Zübeyde Hanım Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü 31.07.2017-04.08.2017
Oluşturulma12 Ocak 2013 19:13
Düzenlenme 28 Mayıs 2018 15:23
Görüntülenme617