Araştırma Enstitüsü
- Duruk, Ü., Akgün, A. ve Doğan, C. (2016). Academic Potential Beliefs And Feelings Of Preservice Teachers In Terms Of Several Factors. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19-22 May.[Hatalı Tarih]Bodrum/Turkey
Bildiri
- AKGÜN ABUZER,ÇOLAK NUREDDIN (1993). Stereoregüler Poli (Propilen Oksit) Polinerlerin Asetonitril/Su Karısımı ile Franksiyonlandırılması.IX. Kimya ve Kimya Mühendisliği Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 20-24 Eylül 1993, Trabzon. (Yayın No:303440)[Hatalı Tarih]TrabzonZIYADANOGULLARI, R. ve AKGÜN, A. (2004). Fluorit Cevherinin Degerlendirilmesinde Yeni Uygulamalar. XVIII. Ulusal Kimya Kongresi Kafkas Üniversitesi, (Yayın No:303510)[Hatalı Tarih]Karshttp://kimyakongreleri.org/2004/2004-803.pdfZIYADANOGULLARI RECEP,AKGÜN ABUZER (2005). Molibdenli Fluorit Cevherinin Flotasyonu Ile Elde Edilen Konstreden Mo, Cu, Zn ve Pb Ayrılması. XIX. Ulusal Kimya Kongresi, Ege Üniversitesi, 30 Eylül -4 Ekim 2005, Kusadası, (Yayın No: 303550)[Hatalı Tarih]KuşadasıAKGÜN ABUZER,Kalın Özge (2010). Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesi’nin Ögretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Ilkögretim 6. sınıf Ögrencilerinin Akademik Basarılarına Etkisi. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), 20-22 Ekim 2010, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İzmir. (Yayın No:303603)[Hatalı Tarih]İzmirAKGÜN ABUZER,Uslu Sadık (2010). Ilkögretim 8. Sınıfında Fotosentez Konusunun Ögretilmesinde Çalısma Yapraklarının Gelistirilmesi ve Uygulanması.IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), 20-22 Ekim 2010, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İzmir. (Yayın No:303664)[Hatalı Tarih]İzmirAKGÜN ABUZER,ASLAN Ayça (2014). Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesine Yönelik Olarak Gelistirilen TGA Etkinliklerinin 7. Sınıf Ögrencinlerin Akademik Basarılarına Etkisi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, 265-265. (Yayın No:1582011)[Hatalı Tarih]AdanaAkgün,A., Berk, P., Çoban, H.M., ve Doğan, S. (2014). İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Çevre Eğitimi Kavramına Yönelik Metaforları. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana.[Hatalı Tarih]AdanaTokur, F., Duruk, Ü. ve Akgün, A. (2014). Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algılarının İncelenmesi, 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 4-6 Eylül, Kocaeli üniversitesi, Kocaeli-TÜRKİYE[Hatalı Tarih]Kocaelihttp://uebk.org/ebk_bildirileri.pdf
Bildiri (Uluslararası)
- ÇOLAK NUREDDIN,AKGÜN ABUZER Termogravmetrik Analiz (TG) Teknigi Ile Poli (Propilen Oksit)’in Bozunma Kinetiginin Incelenmesi. Türkçe Konusan Ülkeler 4. Polimer Sempozyumu, 18-20 Eylül, İstanbul (1996). (Tam metin bildiri)(Yayın No:303309)[Hatalı Tarih]İstanbulAYDIN MURAT,AKGÜN ABUZER,Göksu K (2008). Ilkögretim Ögrencilerinin Basit Elektrik Devreleri Konusunu Anlama Düzeyleri, Fen ve Teknoloji Dersine Iliskin Tutumlarının Incelenmesi,. 25th International Conference of the Turkish Physical Society, August 25-29 2008, Bodrum, Turkey.(Yayın No:303374)[Hatalı Tarih]BodrumAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMIT (2014). Investigation of the Field Trip Method's Effectiveness: A Way of Improving Pre-Service Teachers' Views on Enviromental Education. 18th International Conference on Education, February 27-28, 2014,Barcelona, Spain.(Yayın No:1692520)[Hatalı Tarih]Barcelona, Spain.Duruk, Ü., Akgün, A. ve Tokur, F. (2016). Rıasec-Based Content Analysıs Of Preservice Science Teachers' Individual Interest In Scıence-Related Activities They Developed For Teaching Practices. ınternational Conferecence on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) 19-22 May,2016/ Bodrum, Turkey.[Hatalı Tarih]Duruk, Ü., Akgün, A. ve Gülsuyu, F. (2016). Preservice Science Teachers' Vıews On The Social Responsibility Of Scientists. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19-22 May.[Hatalı Tarih]Bodrum/TurkeyAkgün, A., Duruk, Ü. ve Çoban, H. M. (2016). Investigating The Effect Of Analogy Based 5E Instructıonal Model On 7TH Grade Students Academic Achievement In The Unit Of Electricity. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19-22 May.[Hatalı Tarih]Bodrum/TurkeyTokur, F., Akgün, A. ve Duruk, Ü. (2016). Investigation Of The Preservice Science Teachers' Environmental Emotions Through the Activity of Social Atom. International Conference on Research in Education and Science (ICRES). May 19-22,2016.[Hatalı Tarih]Bodrum/TurkeyDuruk, Ü., Akgün, A. ve Gülsuyu, F. (2016). Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanlarının Sosyal Sorumlulukları Hakkındaki Görüşleri, XIV Annual International Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES) Sofya, Bulgaristan.[Hatalı Tarih]Sofya, BulgaristanAkgün, A., Duruk, Ü., Yıldırım, N. (2016). Basit Ucuz Malzemelerle Yapılan Fen Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Kavramlarını Günlük Hayata Transferine Etkisi. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19-22 May.[Hatalı Tarih]Bodrum/MuğlaGülmez Güngörmez, H. Ve Akgün, A. (2016). Senaryo Temelli Öğrenme Yoluyla Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi, XVIII. CONGRESS OF INTERNATIONAL OF AMSE-AMCE-WAER (Teaching and Training Today for Tomorrow), Sözlü Bildiri, (30 May-2 June 2016), Eskişehir.31-05-2016EskişehirDuruk, Ü., Akgün, A. ve Kılıç, B. (2017). “Riasec Mesleki İlgi Envanterine Göre Sınıflandırılan Öğrencilerin Yaratıcılık ve Üst Bilişsel Farkındalık” IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 11-14 May, Denizli.11-05-2017IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 11-14 May, Denizli.Akgün, A. ve Gülmez Güngörmez, H. (2017). "7. Sınıf Kuvvet ve Enerji Ünitesine Yönelik Geçerliliği ve Güvenirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması" 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu,18-20 May 2017.18-05-2017Antalya/ AlanyaDuruk, Ü., Açıkgül Fırat, E. Ve Akgün, A. (2017). “Turkish adaptation and psychometric evaluation of the moral metacognition scale” International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.18-05-2017Kuşadası, TurkeyDuruk, Ü., Akgün, A. ve Kılıç, B. (2017). “Both lasting and translated nature of science understandings. Is it really possible? A collaborative intervention by means of instructional planning with in highly-contextualized explicit-reflective nature of science instruction” International Conference on Research in Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.18-05-2017Kuşadası, TurkeyAkgün, A., Duruk, Ü., Akdağ Gürsoy, G. Ve Kılıç, B. (2017). “ 360 Degree feedback: a holistic aproach to the interaction of self, peer and teacher assessment in a collaborative learning process” International Conference on Research in Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 18-21 May, Kuşadası, Turkey18-05-2017International Conference on Research in Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 18-21 May, Kuşadası, TurkeyDuruk, Ü., Akgün, A. ve Kılıç, B. (2017). “Both lasting and translated nature of science understandings. Is it really possible? A collaborative intervention by means of instructional planning with in highly-contextualized explicit-reflective nature of science instruction” International Conference on Research in Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.18-05-2017International Conference on Research in Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.Duruk, Ü., Açıkgül Fırat, E. Ve Akgün, A. (2017). “Turkish adaptation and psychometric evaluation of the moral metacognition scale” International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.18-05-2017International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.Akgün, A. ve Gülmez Güngörmez, H. (2017). "7. Sınıf Kuvvet ve Enerji Ünitesine Yönelik Geçerliliği ve Güvenirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması" 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu,18-20 May 201718-05-20172. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu,18-20 May 2017Akgün, A. ve Gülmez Güngörmez, H. (2017). "Ortaokul Öğrencileri İçin Bilimsel Muhakeme Becerileri Testinin Geliştirilmesi" 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu,18-20 May 2017.18-05-20172. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu,18-20 May 2017.Duruk, Ü., Akgün, A. ve Kılıç, B. (2017). “Riasec Mesleki İlgi Envanterine Göre Sınıflandırılan Öğrencilerin Yaratıcılık ve Üst Bilişsel Farkındalık” IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 11-14 May, Denizli.19-05-2017Kuşadası, TurkeyAkgün, A. ve Gülmez Güngörmez, H. (2017). "Ortaokul Öğrencileri İçin Bilimsel Muhakeme Becerileri Testinin Geliştirilmesi" 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu,18-20 May 2017.20-05-2017Antalya/ AlanyaAkgün, A., Duruk, Ü., Akdağ Gürsoy, G. Ve Kılıç, B. (2017). “ 360 Degree feedback: a holistic aproach to the interaction of self, peer and teacher assessment in a collaborative learning process” International Conference on Research in Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 18-21 May, Kuşadası, Turkey.20-05-2017Kuşadası, TurkeyAkgün, A., Duruk, Ü., Doğan, C. Ve Kılıç, B. (2017). “Aktif Öğrenmede Gerçek Katılım Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi.” II. International Academic Research Congress, 18-21 October , Alanya/Antalya, Turkey.18-10-2017II. International Academic Research Congress, 18-21 October , Alanya/Antalya, Turkey.Akgün, A., Duruk,Ü. Ve Kılıç, B. (2017). “Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline ve 5E Modeline Dayalı Ders Planları Yoluyla Gerçekleştirdikleri Öğretim Performanslarının İncelenmesi.” II. International Academic Research Congress, 18-21 October , Alanya/Antalya, Turkey18-10-2017II. International Academic Research Congress, 18-21 October , Alanya/Antalya, TurkeyDuruk, Ü., Akgün, A., Kılıç, B., & Tokur, F. (2018). The March for Science Movement as unusual mass protest forthe sake of vulnerable science, so to speak: A discourse analytical approach to public science understanding. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. Marmaris.28-04-2018International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. Marmaris.Duruk, Ü., Akgün, A., & Kılıç, B. (2018). Search for grounded evidence on the relationship between preservice teachers’ Perry’s Scheme and the irin-depth understanding of heat conduction at the model level. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. Marmaris.28-04-2018International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. Marmaris.Duruk, Ü., Akgün, A., & Kılıç, B. (2018). Yansıtıcı düşünme becerilerinin gelişimine yönelik öğretim uygulamalarına farklı bir bakış: Söylem desenleri, iletişim yaklaşımları ve diyalojik öğretim ilkeleri arasındaki etkileşim. Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya.02-05-2018Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya.10. Akgün, A., Duruk, Ü., Doğan, C., & Kılıç, B. (2018). Probleme dayalı öğrenmede aktif katılım modelinin bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi. Vth International Eurasian Educational Reaserch Congress, Antalya.02-05-2018Vth International Eurasian Educational Reaserch Congress, Antalya.Gülmez Güngörmez, H. Ve Akgün, A. (2018). Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme Ortamına Dahil Edilen Bilimin Doğası Yöntemine İlişkin Öğrenci Görüşleri, 1. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 4-6 Mayıs 2018, Şanlıurfa.04-05-20181. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 4-6 Mayıs 2018, Şanlıurfa.Akgün, A. ve Gülmez Güngörmez, H. (2018). Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme Ortamına Dahil Edilen Bilimin Doğası Yöntemi’nin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi, 1. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 4-6 Mayıs 2018, Şanlıurfa.04-05-20181. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 4-6 Mayıs 2018, Şanlıurfa.12. Sonekinci, A. ve Akgün, A. (2018). Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitiminde Materyallerin Önemi, 1. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 4-6 Mayıs 2018, Şanlıurfa.04-05-20181. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, 4-6 Mayıs 2018, Şanlıurfa.Akgün, A., Duruk, Ü., Kılıç, B., & Tokur, F. (2018). Conceptualisation of feedback experiences in a formative assessment process. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. Marmaris28-05-2018International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. MarmarisAkgün, A., Duruk, Ü., & Kılıç, B. (2018). İşbirlikli öğrenme etkinlikleri sırasındaki durumsal ilginin değişimine ilişkin öğrenci görüşleri. III. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Gaziantep.21-06-2018III. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Gaziantep.Çoban, H.M. & Akgün, A. (2018). Elektrik Enerjisi Ünitesinin Öğretiminde Analojilerle Desteklenen 5E Öğrenme Modelinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri, International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2018), November, Diyarbakır.14-11-2018International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2018), November, Diyarbakır.Gülsuyu, F., Akgün, A. & Duruk, Ü. (2019). Ortaokul Öğrencilerinin Üst Bilişsel Farkındalık Düzeyleri ile Bilimin Doğası Anlayışları Arasındaki İlişki, 1. Akdeniz Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 1-3 Mart 2019, Türkiye-Mersin.01-03-20191. Akdeniz Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 1-3 Mart 2019, Türkiye-Mersin.Akgün, A. & Sonekinci, A. (2019). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Dersi Sonunda Sorumlu Davranışlarındaki Değişimin İncelenmesi (Adıyaman İli Örneği). 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 25-28 Nisan 2019, Türkiye-Ankara.25-04-201928.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 25-28 Nisan 2019, Türkiye-Ankara.Akgün, A. & Sonekinci, A. (2019). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Dersi Sonunda Çevreye Yönelik Duyarlılık Düzeylerindeki Değişimin İncelenmesi (Adıyaman İli Örneği). 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 25-28 Nisan 2019, Türkiye-Ankara.25-04-201928. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 25-28 Nisan 2019, Türkiye-Ankara.Çoban, H. M., Akgün, A. & Tokur, F. (2019). Elektrik Enerjisi Ünitesinin Öğretiminde Kullanılan Analojilerle Zenginleştirilmiş 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin Öğrenme Stillerine Göre Dağılımı, 6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26-27 Nisan 2019, Türkiye-Gaziantep.26-04-20196. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26-27 Nisan 2019, Türkiye-Gaziantep.Çoban, H.M., Akgün, A. & Tokur, F. (2019). Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Stem Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi, 6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26-27 Nisan 2019, Türkiye-Gaziantep.26-04-20196. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26-27 Nisan 2019, Türkiye-Gaziantep.Tokur, F., Akgün, A. & Çoban, H.M. (2019). “Adıyaman’da Yerden Göğe Doğa Serüveni” Adlı 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesine Katılan Özel Yetenekli Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi, 6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26-27 Nisan 2019, Türkiye-Gaziantep.26-04-20196. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26-27 Nisan 2019, Türkiye-Gaziantep.
Doktora Tezi
- Flourit cevherinden degerli elementlerin kazanılması[Hatalı Tarih]Dicle Üniversitesihttp://https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
Hakemlik
- Dergi Diger endeksler, Ziya Gökalp Egtim Fakültesi Dergisi, Hakemlik Sayısı:1[Hatalı Tarih]Dergi Diger endeksler, Bayburt egitim Fakültesi Dergisi, Hakemlik Sayısı:1[Hatalı Tarih]Dergi SCI, Egitim Bilim Dergisi, Hakemlik Sayısı:1[Hatalı Tarih]
Kitap
- "Kimyasal Denklemler ve Hesaplamalar", Genel Kimya I (2007)., AKGÜN ABUZER, Pegem akademi yayıncılık, Editör:Hüseyin Bag, Sayfa Sayısı 39, ISBN:978-605-0022-001, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 60327)[Hatalı Tarih]Pegem Akademi Yayıncılıkhttp://www.pegem.net/kitabevi/2305-Genel-Kimya-1-kitabi.aspx"Kimyasal Reaksiyonlar ve Kimyasal Denge" Genel Kimya 3(Analitik Kimya). Hikmet Sayılkan, Abuzer Akgün, Erdal Kendüzler, Sibel Saraçoğlu, Ümit Divrikli, Hüseyin Bağ, Alev Doğan (2007). Editör: Hüseyin Bağ, Erdal Kendüzler, Pegem Akademi Yayıncılık,[Hatalı Tarih]Pegem Akademi Yayıncılıkhttp://www.pegem.net/kitabevi/4133-Genel-Kimya-3-Analitik-Kimya-kitabi.aspx"Çevre ve Insan", Genel Çevre Bilimi (2009)., AKGÜN ABUZER, Maya Akademi, Editör:Prof. Dr.Vahdettin SEVINÇ, Sayfa Sayısı 21, ISBN:978-605-5985-45-5, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 60326)[Hatalı Tarih]Maya Akademihttp://seckin.com.tr/kitap/375391125#
Kongre/Sempozyum
- Duruk, Ü., Akgün, A., Özün, S., Aykut, N. (2019). Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye ve Sürdürülebilir Kalkınmaya İlişkin Görüşleri. I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca, İzmir.02-05-2019I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca, İzmir.http://ubest.deu.edu.tr/BEST2018Akgün, A., Duruk, Ü., Yılmaz, N., Tekin, S. (2019). Okul Dışı Ortamlardaki Fen Öğretimi Deneyimlerinin Derinlemesine Analizi: Feza Gürsey Bilim Merkezi Örneği I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca, İzmir.02-05-2019I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca, İzmir.http://ubest.deu.edu.tr/BEST2018
Makale
- AKGÜN, A. ve GÖNEN, S. (2004). Çözünme ve Fiziksel Degisim Iliskisi KonusundakiKavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Giderilmesinde Çalısma Yapraklarının Önemi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (3), 22 (Kontrol No: 301849)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/issue/view/5000006970GÖNEN, S. ve AKGÜN, A.(2005). Isı ve Sıcaklık Kavramları Arasındaki Iliski Ile Ilgili Olarak Gelistirilen Çalısma Yapragının Uygulana Bilirliginin Incelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (3), 92 (Kontrol No: 301779)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://www.e-sosder.com/index.php?sayfa=dergilist&sayi=11.0GÖNEN, S. ve AKGÜN, A.(2005). Bilgi Eksiklikleri ve Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesinde, Çalısma Yaprakları ve Sınıf Içi Tartısma Yönteminin Uygulanabilirligi Üzerine Bir Arastırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi(4), 99 (Kontrol No: 301698)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/article/viewFile/5000067989/5000063053GÖNEN, S.,AKGÜN, A. ve AYDIN, M. (2006). Ilkögretim Ögrencilerinin Okul Olanaklarına ve Fen Derslerinin Ögretimine Yönelik Görüslerinin Belirlenmesi.. Milli Egitim Dergisi (Kontrol No: 302581)[Hatalı Tarih]Milli Eğitim Dergisihttp://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/172/172/15.pdfGÖNEN, S., AKGÜN, A. ve MASKAN, A. (2006). Sınıf Ögretmen Adaylarının Karısım ve Fiziksel Degisim Konusundaki Kavramsal Gelisim Düzeyleri Üzerine Bir Arastırma. Çagdas Egitim Dergisi(327), 15 (Kontrol No: 296771)[Hatalı Tarih]Çağdaş Eğitim .DergisiAKGÜN, A., AYDIN, M. ve ÖNER SÜNKÜR, M. (2007). Ilkögretim Bölümü Ögrencilerinin Fen Derslerine Yönelik Tutumlarının Bazı Degiskenlere Göre Incelenmesi. Atatürk Üniversitesi Bayburt Egitim Fakültesi Dergisi, (Kontrol No: 302386)[Hatalı Tarih]Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiAKGÜN, A.,GÖNEN, S. ve AYDIN, M. (2007). Ilkögretim Fen ve Matematik Ögretmenligi Ögrencilerinin Kaygı Düzeylerinin Bazı Degiskenlere Göre Arastırılması. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Kontrol No: 302550)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/article/view/5000068076/5000063140AKGÜN, A. ve AYDIN, M.(2009). Erime ve Çözünme Konusundaki Kavram Yanılgılarının ve Bilgi Eksiklerinin Giderilmesinde Yapılandırmacı Ögrenme Yaklasımına Dayalı Grup Çalısmalarının Kullanılması. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Kontrol No: 1665001)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/article/view/5000068214/5000063278USLU, S. ve AKGÜN, A. (2012). Ilkögretim II. Kademede Fen ve Teknoloji Ögretiminde Çalısma Yapraklarının Akademik Basarı Üzerine Etkisinin Incelenmesi. Bayburt Üniversitesi Egitim Fakültesi, 7(2), 157-168. (Yayın No: 1581288)[Hatalı Tarih]Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisihttp://www.bayburt.edu.tr/tr/Sayfa/Fakulte-DergisiAKGÜN, A.,TOKUR, F. ve ÖZKARA, D.(2013). TGA Stratejisinin Basınç Konusunun Ögretimine Olan Etkisinin Incelenmesi. Amasya Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 2(2), 348-369. (Yayın No: 1581656)[Hatalı Tarih]Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisihttp://dergi.amasya.edu.tr/article/view/1031000083ÇINICI, A.,ÖZDEN, M.,AKGÜN, A., EKICI,M. ve YALÇIN, H. (2013). Sanal ve Geleneksel Laboratuvar Uygulamalarının 5. sınıf Ögrencilerinin Isık ve Ses Ünitesiyle Ilgili Basarıları Üzerine Etkisinin Karsılastırılması. Bayburt Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 8(2),92-102. (Yayın No: 1581602)[Hatalı Tarih]Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisihttp://edergi.bayburt.edu.tr/index.php/befd/article/view/117AKGÜN, A.,ÖZDEN, M.,ÇINICI,A., ARSLAN, A. ve BERBER, S. (2014). TEKNOLOJI DESTEKLI ÖGRETIMIN BILIMSEL SÜREÇ BECERILERINE VE AKADEMIK BASARIYA ETKISININ INCELENMESI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 48(48), 27-46., Doi: 10.17755/esosder.97729 (Yayın No: 1581801)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://www.esosder.org/index.php?sayfa=ozet&no=1236AKGÜN A. ve GÜLMEZ, H.(2015). LISE ÖGRENCILERININ EPISTEMOLOJIK INANISLARININ KIMYA DERSI AKADEMIK BASARISINA ETKISININ INCELENMESI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14(54), 68-80., Doi: 10.17755/esosder.59010 (Yayın No: 1580395)[Hatalı Tarih]Elektronik Sosyal Bilimler Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/article/view/5000093861Akgün, A., Tokur, F. ve Duruk, Ü. (2016). Fen Öğretiminde Öğrenilen Kavramların Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesi: Su Kimyası ve Su Arıtımı, Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (1), 161-178.[Hatalı Tarih]Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri DergisiAkgün, A., Duruk, Ü. ve Gülmez Güngörmez, H. (2016). Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Görüşleri, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,5(1), 184-203.[Hatalı Tarih]Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisihttp://dergi.amasya.edu.tr/issue/view/5000017692/showTocAkgün, A., Duruk, Ü ve Gülmez Güngörmez, H. (2016).Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimi Kavramına Yönelik Metaforları, Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 28, 215-224.[Hatalı Tarih]http://www.zgefdergi.com/Makaleler/1796371811_9-akg%c3%bcn_g%c3%bclmez_vd.pdfDuruk, Ü., Akgün, A., Yılmaz, N., Özün, S.,Aykut, N.ve Tekin, S. (2018). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarındaki Deneyimlerine İlişkin Görüşleri, Diyalektolog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi, Summer, Number:18, SS. 315-332.15-07-2018Diyalektolog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisihttp://https://www.researchgate.net/publication/328118445_Fen_Bilgisi_Ogretmen_Adaylarinin_Okul_Disi_Ogrenme_Ortamlarindaki_Deneyimlerine_Iliskin_GorusleriGülmez Güngörmez, H. ve Akgün, A. (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Kuvvet ve Enerji Ünitesine Yönelik Akademik Başarı Testi Geliştirme Çalışması, Diyalektolog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi, Summer, Number:18, SS. 85-99.15-07-2018Diyalektolog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisihttp://https://www.researchgate.net/publication/328031476_ORTAOKUL_OGRENCILERININ_FEN_BILIMLERI_DERSINDEKI_KUVVET_VE_ENERJI_UNITESINE_YONELIK_AKADEMIK_BASARI_TESTI_GELISTIRME_CALISMASI_THE_STUDY_OF_DEVELOPING_AN_ACADEMIC_SUCCESS_TEST_AIMED_AT_THE_UNIT_FORCE_
Makale (Uluslararası)
- ÇOLAK, N. ve AKGÜN, A. (1996). Fractination of Partially Stereoreguler Ploy (Propylene Oxide) From Acetoniitrile Soltion.. Acta Polymerica (Yayın No: 1664985)[Hatalı Tarih]Acta Polymericahttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/actp.1996.010470809/pdfÇOLAK, N. ve. AKGÜN, A.(1999). Investigation of Thermal Decomposition Kinetics of Poly (Propylene Oxide) Using Thermogravitmetric Analysis.. Polymer-Plastics Technology and Engineering (Yayın No: 1664980)[Hatalı Tarih]Polymer-Plastics Technology and Engineeringhttp://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03602559909351605AKGÜN, A.,GÖNEN, S.ve YILMAZ, A.(2005). Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Karısımların Yapısı ve Iletkenligi Konusundaki Kavram Yanılgıları. Hacettepe Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi. Hacettepe Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi,(28), 1 (Kontrol No: 297485)[Hatalı Tarih]Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisihttp://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/makale_goster.php?id=751AKGÜN, A.,TEGIN, İ. ve ZIYADANOGULLARI, R. (2006). Enrichment of Molybdenum and Fluorite by Flotation of Florite Ore Containing Molybdenum.. Journal of Minerals and Materials Characterization and Engineering(5), 103 (Yayın No: 1664966)[Hatalı Tarih]Journal of Minerals and Materials Characterization and Engineeringhttp://file.scirp.org/pdf/JMMCE20060200001_39460757.pdfGÖNEN, S. ve AKGÜN, A.(2006). Sınıf Içi Tartısmaların Kavram Yanılgıları ve Ögrenci Basarısı Üzerine Etkisi: Maddenin Tanecikli Yapısı.. Kara Harp Okulu Bilim Dergisi (Kontrol No: 302615)[Hatalı Tarih]Kara Harp Okulu Bilim DergisiZIYADANOGULLARI, R.,AKGÜN, A.,TEGIN, I. ve GÜZEL, R. (2007). Seperation of Mo, Cu, Zn and Pb from Concentrates of Flourite Ore Containing Molybdenum.. Asian Journal of Chemistry (Yayın No: 1664962)[Hatalı Tarih]Asian Journal of ChemistryAKGÜN ABUZER (2009). The Relation between Science Student Teachers' Misconceptions about Solution, Dissolution, Diffussion and their Attidues toward Science with their Achievement. Education and Science(34), 26 (Yayın No: 1664904)[Hatalı Tarih]Education and Sciencehttp://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/546/34AKGÜN, A.,GÖNEN, S. ve YILMAZ, A. (2009). Science teacher candidates'misconceptions and lack of knowledge about the relation between bolling point and vapour pressure.New world sciences academy (Yayın No: 1664927)[Hatalı Tarih]New World Sciences Academyhttp://connection.ebscohost.com/c/articles/36072574/science-teacher-candidates-misconceptions-lack-knowledge-about-relation-between-boiling-point-vapor-pressureÖZER, H.,KOCAKAYA, Ş. Ö., AKGÜN, A.,HOSGÖREN, H.ve TOGRUL, M. (2009). The enantiometric recognition of chiral organic ammonium salts by chiral pyridinomacrocycles bearing aminoalcohol subunits.. TETRAHEDRON-ASYMMETRY (Yayın No: 1664952)[Hatalı Tarih]TETRAHEDRON-ASYMMETRYhttp://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=21791532AKGÜN, A. ve GÜLÜM, K. (2009). Comparison of science high school, fine art school and general high school student's enviromental consciousness and their attitudes towards environment. Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education (Yayın No: 1664916)[Hatalı Tarih]Eurasian Journal of Physics and Chemistry Educationhttp://www.eurasianjournals.com/index.php/ejpce/article/view/27AKGÜN, A. ve AYDIN, M. (2010). A Cross- Age Study on the Understanding of Chemical and Physical Change and Their Components.. Asian Journal of Chemistry (Yayın No: 1664910)[Hatalı Tarih]Asian Journal of ChemistryAKGÜN, A. ve GÜLÜM, K.(2011). Simav Çayı Asagı Çıgırında (Çaygören Baraj Çıkışı ile Kepsut Bogazı Arasında) Su Kirlenmesi Sorunu Ve Çözüm Önerileri. -journal of New World Sciences Academy (Yayın No:302231)[Hatalı Tarih]Journal of New World Sciences Academyhttp://www.newwsa.com/download/sayi_icerikleri/MQ260UWP93GBW93GGV.pdfÖZDEN, M., AKGÜN, A.,ÇINICI, A., GÜLMEZ, H. ve DEMİRTAŞ, F.(2013). 8. Sınıf Ögrencilerinin Genetigi Degistirilmis Organizmalar (GDO) Hakkındaki Bilgi Düzeyleri ve Biyoteknolojiye Yönelik Tutumlarının Incelenmes. Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 3(2), 94-115. (Yayın No: 1581497)[Hatalı Tarih]Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisihttp://www.adyufbd.com/DergiTamDetay.aspx?ID=65&Detay=OzetAKDAĞ, G., ÇINICI, A. ve AKGÜN, A. (2014). FEN BILGISI ÖGRETMEN ADAYLARININ PORTFOLYO HAZIRLAMANIN ETKILERINE ILISKIN GÖRÜSLERI. Route Educational and Social Science Journal, 1(1), 1-1., Doi: 10.17121/ressjournal.33 (Yayın No: 1581064)[Hatalı Tarih]Route Educational anda Social Science Journalhttp://www.ressjournal.com/Makaleler/894230167_1%c3%87inici%20vd.pdfTOKUR, F., DURUK, Ü. ve AKGÜN, A.(2014). TGA ETKINLIKLERININ FEN BILGISI ÖGRETMEN ADAYLARININ ÇIÇEKLI BITKILERIN BÜYÜME VE GELISMESI ILE ILGILI SAHIP OLDUGU KAVRAM YANILGILARININ GIDERILMESINE ETKISI. Route Educational and Social Science Journal,1(1), 68-68., Doi: 10.17121/ressjournal.34 (Yayın No: 1581038)[Hatalı Tarih]Route Educational anda Social Science Journalhttp://https://www.researchgate.net/profile/Uemit_Duruk/publication/263599677_INVESTIGATION_OF_THE_EFFECT_OF_POE_ACTIVITIES_ON_REMEDYING_PRESERVICE_SCIENCE_TEACHERS'_MISCONCEPTIONS_IN_THE_CONTEXT_OF_GROWING_AND_DEVELOPING_IN_FLOWERY_PLANTS_UNIT_TGA_ETKNLKLERNN_FEN_BLGS_RETMEN_ADAYLARININ_EKL_BTKLERN_BYME_VE_GELMES_LE_LGL_SAHP_OLDUU_KAVRAM_YANILGILARININ_GDERLMESNE_ETKS_mit_DURUK_2/links/0deec53b57558ea020000000.pdfÇINICI, A., ÖZDEN, M., AKGÜN, A.,HERDEM, K.ve KARABİBER S.M. (2014). KAVRAM KARIKATÜRLERIYLE DESTEKLENMIS ARGÜMANTASYON TEMELLI UYGULAMALARIN ETKINLIGININ INCELENMESI. Adiyaman University Journal of Social Sciences, 7 (18), 571-571., Doi: 10.14520/adyusbd.839 (Yayın No: 1581125)[Hatalı Tarih]Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/adyusbd/search/titles?searchPage=8AKGÜN, A., ÖZDEN, M.,ÇINICI, A.,SONEKINCI, A. ve AYGÜN, H.A. (2014). Fen Bilgisi Ögretmen ve Ögretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlıgı Seviyeleri ile Özyeterlik ve Tutum Düzeyleri Arasındaki Iliskinin Degerlendirilmesi. Akademik Bakıs Dergisi(43) (Yayın No:1581898)[Hatalı Tarih]Akademik Bakış Dergisihttp://www.akademikbakis.org/dergi//fen-bilgisi-ogretmen-ve-ogretmen-adaylarinin-fen-ve-teknoloji-okuryazarligi-seviyeleri-ile-ozyeterlik-ve-tutum-duzeyleri-arasindaki-iliskinin-degerlendirilmesi201410.pdfÖZDEN, M.,AKGÜN, A.,ÇINICI, A.,Sezer, B.,Yıldız, S. ve Tas, M. (2014). Merkezi Sistem Ortak Sınav Fen Bilimleri Sorularının Web'in Bilgi Derinligi Seviyelerine Göre Analizi. Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 4(2), 91-108. (Yayın No: 1581949)[Hatalı Tarih]Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisihttp://dergipark.ulakbim.gov.tr/adyufbd/article/view/5000092153AKGÜN, A. ve GÜLMEZ, H. (2015). ORTAOKUL FEN VE TEKNOLOJI DERSI ÜNITELENDIRILMIS YILLIK PLANLARININ ONTOLOJIK AÇIDAN INCELENMESI. Route Educational and Social Science Journal, 2(4), 73-73., Doi: 10.17121/ressjournal.223 (Yayın No: 1581018)[Hatalı Tarih]Route Educational anda Social Science Journalhttp://www.ressjournal.com/DergiTamDetay.aspx?ID=223AKGÜN, A., ÇINICI, A.,YILDIRIM, N. ve KÖPRÜBASI, M. (2015). INVESTIGATION OF HOW EIGHT GRADE STUDENTS ASSOCIATE SCIENTIFIC CONCEPTS WITH THE ONES THEY ENCOUNTER IN THEIR DAILY LIVES. Journal of Theory and Practice in Education, 11(4), 1356- 1368. (Yayın No: 1655381)[Hatalı Tarih]Journal Of theory anda practice in educationhttp://eku.comu.edu.tr/article/view/5000145076AKGÜN, A. (2016).Investigation of the Secondary School Students' Images of Scientists.International Journal of Progressive Education, Volume 12,Number 1.[Hatalı Tarih]International Journal Of Progressive Educationhttp://www.inased.org/v12n1/ijpev12n1.pdfAKGUN, A. VE DURUK, Ü. (2016). The Investigation of Preservice Science Teachers' Critical Thinking Dispositions in the Context of Personal and Social Factors. International Council of Association for Science Education,Vol. 27, Issue 1, 3-15.[Hatalı Tarih]International Council of Association for Science Educationhttp://www.icaseonline.net/seiweb/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=63Gülmez Güngörmez, H., Akgün, A. ve Duruk, Ü. (2016). Senaryo Tabanlı Öğrenme Yoluyla Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi, Thé Journal Of Academic Social Science Studies (JASSS), Sayı: 48, p. 459-475, Summer II 2016
