Bildiri
- Denetmenlerin profesyonel gelişiminde mentorluk. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi’nde sunulan bildiri. Muğla Üniversitesi, Muğla.(K.Özcan ile ortak çalışma)[Hatalı Tarih]Eğitim fakültesi yöneticilerinin yönetim süreçlerindeki güç kullanma biçimlerinin örgüt kültürüne etkisi. 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi’nde sunulan bildiri, İnönü Üniversitesi, Malatya, (K.Özcan, İ.H.Karataş ve M.Polat ile ortak çalışma)[Hatalı Tarih]Aday öğretmenlerin algılarına göre öğretmen yetiştiren kurumların etkililiği. 21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi’nde sunulan bildiri. Marmara Üniversitesi, İstanbul.[Hatalı Tarih]
Makale
- The effects of teachers’ attitudes toward classroom management. International Journal of Educational Reform. 15(4), 450-464. (M.B.Aksu ile ortak yayın)[Hatalı Tarih]Okullardaki örgütsel güven düzeyi ile öğretmenlerin mesleki tükenmişlik düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 11(4), 1827-1847[Hatalı Tarih]Dershane öğretmenlerinde tükenmişlik ve iş doyumu. E-International Journal of Educational Research, 2(2), (H.Demirtaş ile ortak yayın)[Hatalı Tarih]Öğrenci Yabancılaşma Ölçeği’nin (ÖYÖ) Geliştirilmesi. Eğitim ve Bilim, 37 (166), 195-205.[Hatalı Tarih]Ortaöğretim okullarında yıldırma (mobbing) davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 10(4), 718-749.(C.T. Uğurlu, ve H. Güneş ile ortak yayın)[Hatalı Tarih]The relationship between the perceptions of fairness of the learning environment and the level of alienation. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research, 50, 185-206.[Hatalı Tarih]Eğitim fakültesi öğrencilerinin yabancılaşma düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 13(3), 1497-1513.[Hatalı Tarih]Effectiveness of teacher training institutions with respect to the perceptions of prospective teachers. European Journal of Educational Studies 5(2), 245-255.[Hatalı Tarih]Okul müdürlerinin özyeterlik inançları ve tükenmişlik düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(3), 1-20.(H.Demirtaş ile ortak yayın)[Hatalı Tarih]Teachers’ views concerning the function of gossips in primary schools. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 45, 1-16.(C.T.Uğurlu ve H.Güneş ile ortak yayın)[Hatalı Tarih]Okulların akademik iyimserlik düzeyinin öğretmenlerin örgütsel bağlılığı üzerindeki etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(1), 260-273.[Hatalı Tarih]Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme ortamına ilişkin adalet algıları ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (46), 50-69.[Hatalı Tarih]İl eğitim denetmenlerinin mesleki gelişiminde mentorluk. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (13), 177-204.(K.Özcan ile ortak yayın)[Hatalı Tarih]Okulların değişime açıklık düzeyi ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyi arasındaki ilişki. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (14),[Hatalı Tarih]Okulların akademik iyimserlik düzeyleri ile değişime açıklık düzeyleri arasındaki ilişki. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 7(1),[Hatalı Tarih]Eğitim Fakültesi Yöneticilerinin Güç Kullanma Biçimlerinin Örgüt Kültürüne Etkisi: Bir Durum Çalışması[Hatalı Tarih]Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimlerihttp://www.edam.com.tr/kuyeb
Ödül
- 1. TÜBİTAK yayın teşvik ödülü[Hatalı Tarih]1. TÜBİTAK yayın teşvik ödülü[Hatalı Tarih]1. TÜBİTAK yayın teşvik ödülü. 2. TÜBİTAK yayın teşvik ödülü.[Hatalı Tarih]Oluşturulma25 Aralık 2012 15:32Görüntülenme976
