Bildiriler
- Motivasyon ve Başarının Yordayıcılarının Çoklu Doğrusal Regresyon ve Yol Analizi ile İncelenmesi25.04.2019 - 25.04.2019Özet bildiriUluslararasıTürkçe28. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiÇIRAK KURT SEVİLAY,KOYUNCU İLHANHarmanlanmış Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması26.10.2017 - 26.10.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçe5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim KongresiÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜPİlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik, Öğrenci, Matematik Öğretmek ve Matematik Öğretim Programına İlişkin Metaforik Algıları18.04.2018 - 18.04.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçe27. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİMHarmanlanmış Öğrenme Hakkında Öğrenci Algıları: Bir Q Metodu Analizi18.04.2018 - 18.04.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçe27. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİMSınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yaşadıkları Zorluklar ve Müdahale Türleri22.10.2015 - 22.10.2015Özet bildiriUluslararasıTürkçe3. International Conference on Curriculum and InstructionKorkmaz Gökben,ÇIRAK SEVİLAY2003-2012 Yılları Arasında Yetişkin Eğitimi Alanında Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Meta Değerlendirmesi24.04.2014 - 24.04.2014Özet bildiriUluslararasıTürkçe1. Eurasian Educational Research CongressÇIRAK SEVİLAY,DEMİR SERVEThttps://ejercongress.org/pdf/Congress.pdfKullanıcı Dostu Öğretim Yönetim Sistemleri27.10.2016 - 27.10.2016Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe4. International Conference on Curriculum and İntructionÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİMİlköğretim Öğretmenlerinin ve Velilerinin Öğrencilerde Görmek İstedikleri Değerler İle İlköğretim Öğrencilerinin Değer Yönelimleri Gaziantep İli ŞehitKamil İlçesi Örneği12.09.2012 - 12.09.2012Özet bildiriUlusalTürkçe21. Ulusal Eğitim Bilimleri KongresiÇETİN BAYRAM, BAGÇECİ BİRSEN, ÇIRAK KURT SEVİLAYSınıf Öğretmenlerinin Teknolojinin Öğretime Entegrasyonundaki Öğretmen Yeterliklerine İlişkin Görüşlerinin İrdelenmesi02.10.2013 - 02.10.2013Özet bildiriUluslararasıTürkçeÖğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış Açıları-IPALTE 2013ÇIRAK KURT SEVİLAY, DEMİR SERVETOrtaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Kavramına İlişkin Metaforik Algıları05.09.2013 - 05.09.2013Özet bildiriUlusalTürkçe22. Ulusal Eğitim Bilimleri KurultayıÇIRAK KURT SEVİLAYİlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları16.05.2015 - 16.05.2015Özet bildiriUlusalTürkçe2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi SempozyumuÇIRAK SEVİLAY,AGAÇ GÜLAYGrup Çalışmasına Katkı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması26.10.2017 - 26.10.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçeEPOK, 2017ÇIRAK SEVİLAY,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAYÖğrenme Stratejileri Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması11.05.2017 - 11.05.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçeEJER, 2017YILDIRIM İBRAHİM,ÇIRAK SEVİLAY,ŞEN SEDATOkul İmajı Ölçeği Geliştirme Çalışması18.04.2018 - 18.04.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçe27. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiÇIRAK SEVİLAYHarmanlanmış Bir Dersin Öğrencilerin Başarıları, Motivasyonları ve Bilişsel Öğretimsel Sosyal Buradalıkları Üzerindeki Etkisi27.10.2016 - 27.10.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçe4. International Conference on Curriculum and İntructionÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDALThe Effect of Gamification on Learner Motivation: A Meta-Analysis Study07.12.2018 - 07.12.2018Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceMultidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and LearningYILDIRIM İBRAHİM,ÇIRAK SEVİLAYhttps://books.google.com.tr/books?id=qqp9DwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=tr&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false2006-2016 Yılları Arasında Üretilen Lisansüstü Tezlerde Sınıflandırmaya Dayalı Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemlerin Kullanımının İncelenmesi11.05.2017 - 11.05.2017Tam metin bildiriUluslararasıTürkçeEJER, 2017ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİMAn Investigation on the Effective Components of Blended Learning12.05.2016 - 12.05.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçe14. International JTEFS ConferenceÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDALKuantum Öğrenme Döngüsü ile Desteklenen Harmanlanmış Öğrenmenin Öğretmen Adayları Perspektifinden Q Metodu ile İncelenmesi22.10.2015 - 22.10.2015Özet bildiriUluslararasıTürkçe3. International Conference on Curriculum and InstructionÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDALÖğretmen Adayları Gözünden Edmodo Sosyal Öğrenme Ağı22.10.2015 - 22.10.2015Özet bildiriUluslararasıTürkçe3. International Conference on Curriculum and InstructionÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDALOrtaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programı Kavramına İlişkin Metaforik Algıları07.05.2014 - 07.05.2014Özet bildiriUlusalTürkçe3. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİÇIRAK SEVİLAY
Hakemlikler
- Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri2017DergiUluslararasıTürkçeAdıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi2
Kitaplar
- Teknoloji Destekli Öğretim Güncel Gelişmeler2021Bilimsel KitapUluslararasıTürkçeNobelÇIRAK KURT SEVİLAYEğitimde Araştırma Yöntemleri2019Bilimsel KitapUluslararasıTürkçeNobel Akademik YayıncılıkÇIRAK KURT SEVİLAYEğitimde Araştırma Yöntemleri2019Bilimsel KitapUluslararasıTürkçeNobel Akademik YayıncılıkÇIRAK KURT SEVİLAY,KALMAN MAHMUTReform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları2016Bilimsel KitapUlusalTÜRKİYETürkçePegem AkademiÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
Makaleler
- Do the scores obtained from online applications correspond to face-to-face exam scores?3.2022HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Contemporary Educational Research2148-3868YILDIRIM İBRAHİM, ÇIRAK KURT SEVİLAYhttp://dx.doi.org/10.33200/ijcer.891326The Effect of Gamification on Learner Motivation: A Meta-Analysis Study6.2022HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEducation Reform Journal2602-3997YILDIRIM İBRAHİM, ÇIRAK KURT SEVİLAYhttps://dergipark.org.tr/en/download/article-file/1626047The Effects of Blogging on Pre-Service Teachers Reflective Thinking and Self-Efficacy1.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceReflective Practice1462-3943","1470-1103ÇIRAK KURT SEVİLAY, YILDIRIM İBRAHİMhttp://dx.doi.org/10.1080/14623943.2021.1879772Öz-Düzenlemeli Öğrenme Uygulamaları Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği\u2019nin Türk Kültürüne Uyarlanması3.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçee-International Journal of Educational Research1309-6265ÇIRAK KURT SEVİLAY, TURAN ÖZPOLAT ESENhttp://dx.doi.org/10.19160/ijer.758926Yaşam Kalitesinin Yordayıcıları Olarak Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumu3.2021HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeYaşadıkça Eğitim Dergisi1300-1272DEMİR RAMAZAN, TANHAN AHMET, ÇİÇEK İLHAN, YERLİKAYA İBRAHİM, ÇIRAK KURT SEVİLAY, ÜNVERDİ BÜŞRAhttp://journals.iku.edu.tr/yed/index.php/yed/article/view/256Harmanlanmış Öğrenmenin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması7.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeHacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi1300-5340ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜPhttp://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/upload/files/2591-published.pdfThe Students’ Perceptions on Blended Learning: A Q Method Analysis7.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEducational Sciences: Theory & Practice1303-0485ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİMhttp://www.estp.com.tr/tr/makale/the-students-perceptions-on-blended-learning-a-q-method-analysis/Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojinin Öğretime Entegrasyonundaki Öğretmen Yeterliklerine İlişkin Görüşlerinin İrdelenmesi1.2014HakemliÖzgün MakaleUlusalİngilizceGaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi1303-0094ÇIRAK SEVİLAY,DEMİR SERVEThttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/223224Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Kavramına İlişkin Metaforik Algıları9.2014HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeMustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi1304-429XÇIRAK SEVİLAYhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/mkusbed/issue/19573/208449İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri1.2015HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeGaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi1303-0094ESENDEMİR OZAN,ÇIRAK SEVİLAY,Samancıoğlu Mustafahttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/223168Kuantum Öğrenme Döngüsü ile Desteklenen Harmanlanmış Öğrenmenin Öğretmen Adayları Perspektifinden Q Metodu ile İncelenmesi9.2016HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeMustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi1304-429XÇIRAK SEVİLAY, BAY ERDALhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/mkusbed/issue/24546Bir Harmanlanmış Öğrenme Deneyimi1.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeİlköğretim Online (elektronik)1305-3515ÇIRAK SEVİLAYMatematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar7.2017HakemliÖzgün MakaleUlusalİngilizceGaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi1303-0094ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DAPGIN MAHMUT,ÇIRAK SEVİLAY,İLGÜN ŞÜKRÜhttp://dergipark.gov.tr/doi/10.21547/jss.322750Türkiye ve Singapur Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması1.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçePamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi1301-0085BOZKURT ALİ,ÇIRAK KURT SEVİLAY,TEZCAN ŞENGÜLhttps://dergipark.org.tr/en/pub/pauefd/issue/51705İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları1.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçePamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi1301-0085ÇIRAK KURT SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİMhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/755026Grup Çalışmasına Katkı Ölçeği´nin Türk Kültürüne Uyarlanması1.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeKastamonu Eğitim Dergisi1300-8811ÇIRAK KURT SEVİLAY,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAYhttp://dergipark.gov.tr/doi/10.24106/kefdergi.2457The Effect of Teaching “Learning Strategies” on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study1.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEurasian Journal of Educational Research1302-597XYILDIRIM İBRAHİM,ÇIRAK SEVİLAY,ŞEN SEDAThttp://ejer.com.tr/en/archives/2018-issue-79/the-effect-of-teaching-learning-strategies-on-academic-achievement-a-meta-analysis-study/the-effect-of-teaching-learning-strategies-on-academic-achievement-a-meta-analysis-studyProbing School Image at High Schools: Scale Development and a Discriminant Analysis12.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Contemporary Educational Research2148-3868ÇIRAK KURT SEVİLAY,KALMAN MAHMUThttps://dergipark.org.tr/tr/doi/10.33200/ijcer.562969Ortaokul Öğretmenlerinin “Öğretim Programı” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları9.2017HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeZiya Gökalp Eğitim Fakültesi DergisiÇIRAK SEVİLAY
Oluşturulma18 Nisan 2024 13:38Görüntülenme43