İşlem Yapılıyor.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Akademik Bilgi Yönetim Sistemi

Bildiriler

  • Motivasyon ve Başarının Yordayıcılarının Çoklu Doğrusal Regresyon ve Yol Analizi ile İncelenmesi
    25.04.2019 - 25.04.2019
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
    ÇIRAK KURT SEVİLAY,KOYUNCU İLHAN
  • Harmanlanmış Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
    26.10.2017 - 26.10.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜP
  • İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik, Öğrenci, Matematik Öğretmek ve Matematik Öğretim Programına İlişkin Metaforik Algıları
    18.04.2018 - 18.04.2018
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM
  • Harmanlanmış Öğrenme Hakkında Öğrenci Algıları: Bir Q Metodu Analizi
    18.04.2018 - 18.04.2018
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM
  • Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yaşadıkları Zorluklar ve Müdahale Türleri
    22.10.2015 - 22.10.2015
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    3. International Conference on Curriculum and Instruction
    Korkmaz Gökben,ÇIRAK SEVİLAY
  • 2003-2012 Yılları Arasında Yetişkin Eğitimi Alanında Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Meta Değerlendirmesi
    24.04.2014 - 24.04.2014
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    1. Eurasian Educational Research Congress
    ÇIRAK SEVİLAY,DEMİR SERVET
  • Kullanıcı Dostu Öğretim Yönetim Sistemleri
    27.10.2016 - 27.10.2016
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    4. International Conference on Curriculum and İntruction
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM
  • İlköğretim Öğretmenlerinin ve Velilerinin Öğrencilerde Görmek İstedikleri Değerler İle İlköğretim Öğrencilerinin Değer Yönelimleri Gaziantep İli ŞehitKamil İlçesi Örneği
    12.09.2012 - 12.09.2012
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
    ÇETİN BAYRAM, BAGÇECİ BİRSEN, ÇIRAK KURT SEVİLAY
  • Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojinin Öğretime Entegrasyonundaki Öğretmen Yeterliklerine İlişkin Görüşlerinin İrdelenmesi
    02.10.2013 - 02.10.2013
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    Öğretmen Eğitiminde Öğrenmeye Uluslararası Yeni Bakış Açıları-IPALTE 2013
    ÇIRAK KURT SEVİLAY, DEMİR SERVET
  • Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    05.09.2013 - 05.09.2013
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
    ÇIRAK KURT SEVİLAY
  • İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları
    16.05.2015 - 16.05.2015
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
    ÇIRAK SEVİLAY,AGAÇ GÜLAY
  • Grup Çalışmasına Katkı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
    26.10.2017 - 26.10.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    EPOK, 2017
    ÇIRAK SEVİLAY,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY
  • Öğrenme Stratejileri Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
    11.05.2017 - 11.05.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    EJER, 2017
    YILDIRIM İBRAHİM,ÇIRAK SEVİLAY,ŞEN SEDAT
  • Okul İmajı Ölçeği Geliştirme Çalışması
    18.04.2018 - 18.04.2018
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
    ÇIRAK SEVİLAY
  • Harmanlanmış Bir Dersin Öğrencilerin Başarıları, Motivasyonları ve Bilişsel Öğretimsel Sosyal Buradalıkları Üzerindeki Etkisi
    27.10.2016 - 27.10.2016
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    4. International Conference on Curriculum and İntruction
    ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
  • The Effect of Gamification on Learner Motivation: A Meta-Analysis Study
    07.12.2018 - 07.12.2018
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning
    YILDIRIM İBRAHİM,ÇIRAK SEVİLAY
  • 2006-2016 Yılları Arasında Üretilen Lisansüstü Tezlerde Sınıflandırmaya Dayalı Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemlerin Kullanımının İncelenmesi
    11.05.2017 - 11.05.2017
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    EJER, 2017
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM
  • An Investigation on the Effective Components of Blended Learning
    12.05.2016 - 12.05.2016
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    14. International JTEFS Conference
    ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
  • Kuantum Öğrenme Döngüsü ile Desteklenen Harmanlanmış Öğrenmenin Öğretmen Adayları Perspektifinden Q Metodu ile İncelenmesi
    22.10.2015 - 22.10.2015
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    3. International Conference on Curriculum and Instruction
    ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
  • Öğretmen Adayları Gözünden Edmodo Sosyal Öğrenme Ağı
    22.10.2015 - 22.10.2015
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    3. International Conference on Curriculum and Instruction
    ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
  • Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programı Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    07.05.2014 - 07.05.2014
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    3. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
    ÇIRAK SEVİLAY

Hakemlikler

  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
    2017
    Dergi
    Uluslararası
    Türkçe
    Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
    2

Kitaplar

  • Teknoloji Destekli Öğretim Güncel Gelişmeler
    2021
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    Türkçe
    Nobel
    ÇIRAK KURT SEVİLAY
  • Eğitimde Araştırma Yöntemleri
    2019
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    Türkçe
    Nobel Akademik Yayıncılık
    ÇIRAK KURT SEVİLAY
  • Eğitimde Araştırma Yöntemleri
    2019
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    Türkçe
    Nobel Akademik Yayıncılık
    ÇIRAK KURT SEVİLAY,KALMAN MAHMUT
  • Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
    2016
    Bilimsel Kitap
    Ulusal
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Pegem Akademi
    ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL

Makaleler

  • Do the scores obtained from online applications correspond to face-to-face exam scores?
    3.2022
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    International Journal of Contemporary Educational Research
    2148-3868
    YILDIRIM İBRAHİM, ÇIRAK KURT SEVİLAY
  • The Effect of Gamification on Learner Motivation: A Meta-Analysis Study
    6.2022
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Education Reform Journal
    2602-3997
    YILDIRIM İBRAHİM, ÇIRAK KURT SEVİLAY
  • The Effects of Blogging on Pre-Service Teachers Reflective Thinking and Self-Efficacy
    1.2021
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Reflective Practice
    1462-3943","1470-1103
    ÇIRAK KURT SEVİLAY, YILDIRIM İBRAHİM
  • Öz-Düzenlemeli Öğrenme Uygulamaları Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği\u2019nin Türk Kültürüne Uyarlanması
    3.2021
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    e-International Journal of Educational Research
    1309-6265
    ÇIRAK KURT SEVİLAY, TURAN ÖZPOLAT ESEN
  • Yaşam Kalitesinin Yordayıcıları Olarak Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumu
    3.2021
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Yaşadıkça Eğitim Dergisi
    1300-1272
    DEMİR RAMAZAN, TANHAN AHMET, ÇİÇEK İLHAN, YERLİKAYA İBRAHİM, ÇIRAK KURT SEVİLAY, ÜNVERDİ BÜŞRA
  • Harmanlanmış Öğrenmenin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
    7.2018
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
    1300-5340
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜP
  • The Students’ Perceptions on Blended Learning: A Q Method Analysis
    7.2018
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Educational Sciences: Theory & Practice
    1303-0485
    ÇIRAK SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM
  • Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojinin Öğretime Entegrasyonundaki Öğretmen Yeterliklerine İlişkin Görüşlerinin İrdelenmesi
    1.2014
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    İngilizce
    Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
    1303-0094
    ÇIRAK SEVİLAY,DEMİR SERVET
  • Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    9.2014
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
    1304-429X
    ÇIRAK SEVİLAY
  • İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
    1.2015
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
    1303-0094
    ESENDEMİR OZAN,ÇIRAK SEVİLAY,Samancıoğlu Mustafa
  • Kuantum Öğrenme Döngüsü ile Desteklenen Harmanlanmış Öğrenmenin Öğretmen Adayları Perspektifinden Q Metodu ile İncelenmesi
    9.2016
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
    1304-429X
    ÇIRAK SEVİLAY, BAY ERDAL
  • Bir Harmanlanmış Öğrenme Deneyimi
    1.2017
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    İlköğretim Online (elektronik)
    1305-3515
    ÇIRAK SEVİLAY
  • Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar
    7.2017
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    İngilizce
    Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
    1303-0094
    ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DAPGIN MAHMUT,ÇIRAK SEVİLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
  • Türkiye ve Singapur Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
    1.2020
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
    1301-0085
    BOZKURT ALİ,ÇIRAK KURT SEVİLAY,TEZCAN ŞENGÜL
  • İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
    1.2020
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
    1301-0085
    ÇIRAK KURT SEVİLAY,YILDIRIM İBRAHİM
  • Grup Çalışmasına Katkı Ölçeği´nin Türk Kültürüne Uyarlanması
    1.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Kastamonu Eğitim Dergisi
    1300-8811
    ÇIRAK KURT SEVİLAY,ÇOKLUK BÖKEOĞLU ÖMAY
  • The Effect of Teaching “Learning Strategies” on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
  • Probing School Image at High Schools: Scale Development and a Discriminant Analysis
    12.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    International Journal of Contemporary Educational Research
    2148-3868
    ÇIRAK KURT SEVİLAY,KALMAN MAHMUT
  • Ortaokul Öğretmenlerinin “Öğretim Programı” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    9.2017
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
    ÇIRAK SEVİLAY

Oluşturulma18 Nisan 2024 13:38
Görüntülenme43