İşlem Yapılıyor.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Akademik Bilgi Yönetim Sistemi
Hülya TORUN YETERGE
Doktor Öğretim Üyesi

Bildiriler

  • Otizm Spektrum Bozukluğunda Ekran Etkisinin İncelenmesi: Güncel Çalışmalar Bize Neler Söylüyor?
    23.10.2023 - 23.10.2023
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    Farklılıkların Farkındayız Sempozyumu
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • Zihin Engelli Öğrencilere Resimli Kartlar Aracılığı ile Öz Bakım İhtiyaçlarını Bildirme Becerisinin Öğretimi
    23.10.2014 - 23.10.2014
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • Türkiye’de Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Yapılan Müdahale Programlarının İncelenmesi
    23.10.2019 - 23.10.2019
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    29.Ulusal Özel Eğitim Kongresi
    TORUN YETERGE HÜLYA,COŞKUN UMUT HAYDAR,TUNCEL ELİF
  • Sembolik İletişim Dönemi Orta-Ağır Yetersizliği Olan Bireyler İçin Gazi Erken Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
    23.10.2023 - 23.10.2023
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
    TORUN YETERGE HÜLYA,ŞAFAK PINAR

Kitaplar

  • Geleceği Şekillendiren Dönem: Erken Çocukluk Müdahale Stratejileri
    2023
    Ders Kitabı
    Ulusal
    Türkçe
    Nobel Yayıncılık
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama
    2023
    Ders Kitabı
    Ulusal
    Türkçe
    Eğiten Kitap
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • Okul Yöneticileri İçin Bütünleştirici Eğitim Rehberi
    2023
    Ders Kitabı
    Ulusal
    Türkçe
    Pegem Akademi
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı
    2023
    Ders Kitabı
    Ulusal
    Türkçe
    Anı Yayıncılık
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • E-KPSS Konu Anlatımı Kitabı/ Ön lisans /MEB
    2022
    Ders Kitabı
    Ulusal
    Türkçe
    Milli Eğitim
    TORUN YETERGE HÜLYA
  • E-KPSS Konu Anlatımı Kitabı / Lisans / MEB
    2024
    Ders Kitabı
    Ulusal
    Türkçe
    Milli Eğitim
    TORUN YETERGE HÜLYA

Makaleler

  • The Effects of Creative Drama-Based Sensory Integration Training Program on Preschool Children's Self-Regulating Skills and Visual Perceptions
    1.2024
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    International Online Journal of Educational Sciences
    1309-2707
    TORUN YETERGE HÜLYA,YILDIZ DEMİRTAŞ VESİLE,COŞKUN UMUT HAYDAR,VARDARCI KAÇAR Gülser
  • Aktif öğrenme yaklaşımına dayalı hazırlanan okul öncesi eğitim programının çocukların sosyal yetkinlik düzeylerine etkisi.
    1.2024
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Trakya Eğitim Dergisi
    2630-6301
    TORUN YETERGE HÜLYA,COŞKUN UMUT HAYDAR,YILDIZ DEMİRTAŞ VESİLE,VARDARCI KAÇAR Gülser
  • Use of box strategies in the education of visually impaired individual with severe and multiple disabilities: A literature review study.
    1.2024
    Hakemli
    Derleme Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Eurasian Journal of Teacher Education
    2717-7750
    TORUN YETERGE HÜLYA,ŞAFAK PINAR
  • Çocukların ekran kullanım sürelerinin otizm spektrum bozukluğu semptomlarındaki etkisine yönelik yapılan çalışmaların incelenmesi
    1.2024
    Hakemli
    Derleme Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
    2717-8005
    TORUN YETERGE HÜLYA

Oluşturulma20 Mart 2024 15:00
Görüntülenme155