- Kitaplar ve Arkadaşlarımla İyi Hissediyorum: Psikoeğitim Etkinliklerinin ve Bibliyoterapinin Ortaokul Öğrencilerin İyi Oluş ve Dil Dil Becerilerine Etkisi28.12.2024 - 07.12.2024YürütücüÇok Duyulu Öğrenme Modeline Dayalı Kitap Okumanın Kavram Öğretimi Üzerindeki Etkisi18.11.2024 -DanışmanKerem ile Ceren’in Ev Maceraları Adlı Çocuk Kitap Setinin Cümle Sıklığı Açısından İncelenmesi19.11.2024 -DanışmanEğitim Bilişim Ağı’ndaki (EBA) Okul Öncesi Türkçe Dil Etkinlikleri ile Okul Öncesi Programındaki Kazanımların Karşılaştırılması18.09.2024 -DanışmanBibliyoterapi Yönteminin Depremden Etkilenen Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisinin İncelenmesi19.10.2024 -DanışmanKontrollü Tam Deneysel Araştırma Deseni ile Deprem Sürecinde Ruh Sağlığı Hizmetlerini Sağlamak ve Makine Öğrenmesi, Yapay Zeka ve Mobil Uygulamalarla Hizmetlerin İşlevini ve Kapsamını Maksimize Etmek15.07.2024 -AraştırmacıTeknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Sesli Okuma Etkinliklerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi25.03.2023 -AraştırmacıAvrupa Birliği Türkiye Delegasyonu Concern Worldwide (CWW) (The Term of Reference Turkish Language and Literacy Consultant for Non-Formal School Preparedness Program)03.10.2016 - 25.12.2015Proje KoordinatörüOluşturulma31 Mayıs 2019 22:09Görüntülenme519