İşlem Yapılıyor.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Akademik Bilgi Yönetim Sistemi

Bildiriler

  • Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Okumaya Yönelik Tutum Düzeyi ile Sorun Çözme Becerisine Yönelik Algı Düzeyi Arasındaki İlişki
    15.11.2019 - 15.11.2019
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    Al-Farabi 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
    HANBAY ORHAN
  • Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Okumaya Yönelik Tutum Düzeyinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    21.06.2019 - 21.06.2019
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    Uluslararası JILSES Kongresi
    HANBAY ORHAN
  • Sorun Çözme Becerisine Yönelik Algı Düzeyi ile Türkçe ve Yabancı Dil Derslerindeki Akademik Başarı Arasındaki İlişki
    26.04.2019 - 26.04.2019
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    Çukurova 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
    HANBAY ORHAN
  • Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinde Yazma Eğilimi Algı Düzeyi ile Türkçe ve Yabancı Dil Derslerindeki Akademik Başarı Arasındaki İlişki
    13.09.2018 - 13.09.2018
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    . Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu
    HANBAY ORHAN
  • 6. Sınıf Öğrencilerinde Okuduğunu Anlama Özyeterlik Algı Düzeyinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
    13.09.2018 - 13.09.2018
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu
    HANBAY ORHAN
  • Etkin Öğrenme Modelinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Bilişsel Öğrenilmesine Etkisi
    23.11.2007 - 23.11.2007
    Tam metin bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara,
    HANBAY ORHAN
  • İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Tercihleri
    25.04.2014 - 25.04.2014
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    ULEAD 2014 Annual Congress: 2nd International Congress of Research in Education – Innovative research in education:Implications for future
    HANBAY ORHAN
  • Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinde Genel Öz Yeterlik İnanç Düzeyinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    21.05.2015 - 21.05.2015
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    4th International Vocational Schools Symposium (UMYOS) Yalova
    HANBAY ORHAN,UKAV İSMAİL
  • Ortaokul Öğrencilerinde Türkçe ve Yabancı Dil Derslerindeki Akademik Başarı Arasındaki İlişki
    04.05.2018 - 04.05.2018
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
    HANBAY ORHAN
  • 5. Sınıf Öğrencilerinde Metinlere Yönelik Okuma Motivasyonu .Düzeyinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    04.05.2018 - 04.05.2018
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
    HANBAY ORHAN
  • Erken Yaştaki Çocuklarda Anadili Gelişimine Yönelik Uygulama Önerisi.
    18.05.2017 - 18.05.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu.
    HANBAY ORHAN
  • Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Model Önerisi
    22.10.2015 - 22.10.2015
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    II. Yükseköğretim Stratejileri ve Kurumsal İşbirliği Sempozyumu
    HANBAY ORHAN
  • Birinci Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Kaygı düzeyi ile Birinci İngilizce ve İkinci Yabancı Dil Almanca Derslerindeki Akademik Başarı Arasındaki İlişki
    29.09.2016 - 29.09.2016
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
    HANBAY ORHAN
  • Teacher Survey on Reading Competence and Reading Competence Promotion in Turkish Primary Schools
    18.05.2015 - 18.05.2015
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    17th Annual International Conference on Education Athens, Greece
    HANBAY ORHAN,YAKUP TEKİN
  • İlkokullardaki Yabancı Dil Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
    28.05.2015 - 28.05.2015
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    VII. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi
    HANBAY ORHAN
  • İlköğretim 6 ve 8 Sınıf Öğrencilerinde Yabancı Dil Ders Yöntemi Tercihi
    12.10.2011 - 12.10.2011
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    12. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Trakya Üniversitesi, Edirne
    HANBAY ORHAN
  • Etkin Öğrenme Modelinin Öğrencilerin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancaya Karşı Tutumlarına Etkisi
    05.10.2011 - 05.10.2011
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    11. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya
    HANBAY ORHAN
  • İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Dersine Yönelik Kendi Kendine Öğrenme Ölçeği
    03.11.2010 - 03.11.2010
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Ankara
    HANBAY ORHAN
  • Çokdillilik Bağlamında 4 Sınıf Öğrencilerinin Birinci Yabancı Dil Öğrenmeye Karşı Tutumları
    26.09.2013 - 26.09.2013
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Kaftas Üniversitesi, Kars
    HANBAY ORHAN
  • İlköğretim 4 ve 7 Sınıf Öğrencilerinde Okuma Hızı ile Derslerdeki Başarı Arasındaki İlişki
    05.10.2011 - 05.10.2011
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    11. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, Sakarya
    Hanbay. O, Tekin Y
  • Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlama Yetisine Etkisi ve Yabancı Dil Dersindeki Akdemik Başarıya Yansımaları
    03.11.2010 - 03.11.2010
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    10. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Ankara
    Hanbay. O, Tekin. Y
  • İşbirliğine Dayalı Öğrenme Modelinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Dersinde Okuma Ve Yazma Becerilerine Etkisi
    08.10.2008 - 08.10.2008
    Tam metin bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    17. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ 01-03 EYLÜL 2008SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SAKARYA/TÜRKİYE
    HANBAY ORHAN

Hakemlikler

  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
    2017
    Dergi
    Uluslararası
    FİNLANDİYA
    İngilizce
    International Journal of Language Academy
    5
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
    1900
    Dergi
    Uluslararası
    FİNLANDİYA
    İngilizce
    International Journal of Language Academi
    8
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
    Dergi
    Uluslararası
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Route Educational & Social Science Journal
    2

Kitaplar

  • Bilgi Toplumu Sürecinde 0-3 Yaş Çocuklara Akademik Dil Eğitimi
    2020
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Hiperlink
    HANBAY ORHAN
  • Schriften zur Sprache und Literatur II
    2018
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    İNGİLTERE
    Türkçe
    IJOPEC Publication
    HANBAY ORHAN
  • Schriften zur Sprache und Literatur
    2017
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    İNGİLTERE
    Türkçe
    IJOPEC Publication
    HANBAY ORHAN
  • Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi
    2013
    Bilimsel Kitap
    Ulusal
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Anı Yayıncılık
    HANBAY ORHAN

Makaleler

  • Kuantum Öğrenme Temelli Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğrenilmesine Etkisi
    4.2009
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
    1305-0060
    HANBAY ORHAN
  • MOTIVE DER TOURISMUS STUDIERENDEN FÜR DIE WAHL DES DEUTSCHEN ALS ZWEITE FREMDSPRACHE
    10.2014
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Almanca
    Route Educational Social Science Journal
    2148-5518
    HANBAY ORHAN
  • Schülerbefragung über das Lehrbuch Deutsch ist Spitze A1 1
    4.2015
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    International Journal of Language Academy
    2342-0251
    HANBAY ORHAN
  • Motivationsstand der Schülerinnen und Schüler beim Lernen des Deutschen als zweite Fremdsprache
    1.2016
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Almanca
    Route Educational Social Science Journal
    2148-5518
    HANBAY ORHAN
  • Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Model Önerisi
    12.2015
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    International Journal of Language Academy
    2342-0251
    HANBAY ORHAN
  • Zusammenhänge zwischen Angstniveau beim Lernen der ersten Fremdsprache und akademischer Leistungen in erster (Englisch) sowie zweiter (Deutsch) Fremdsprachen.
    6.2017
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Almanca
    International Journal of Language Academy
    2342-0251
    HANBAY ORHAN
  • Relationship Between Web Based Learning Time Outside the Classroom and Academic Achievement in German as a Tertiary Language by the Students on Vocational High Schools
    1.2013
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    TÜRKİYE
    İngilizce
    Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
    1302-6488
    HANBAY ORHAN
  • Anadolu Lisesi Öğrencilerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Dersinde Bağımsız Öğrenme Düzeyleri
    9.2013
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
    1308-738X
    HANBAY ORHAN
  • ZUSAMMENHANG ZWISCHEN L2 ENGLİSCH UND L3 DEUTSCH LEISTUNGEN BEI DEN SCHÜLERINNEN UND SCHÜLERN L1 TÜRKISCH DER NEUNTEN JAHRGANGSSTUFE
    9.2013
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    TÜRKİYE
    Almanca
    Çukurova University Faculty of Education Journal
    1302-9967
    HANBAY ORHAN
  • 10 Sınıf Öğrencilerinin Farklı Değişkenlere Göre İkinci Yabancı Dil Olarak Almancaya Yönelik Tutumları
    7.2009
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
    HANBAY ORHAN

Oluşturulma11 Nisan 2013 15:09
Görüntülenme480